Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/16/2017 in all areas

  1. 3 points
    Man that's a pretty pipe. I haven't tried alchemist but it is my understanding they have worked on their recipe to make it not as soupy. I've heard so much negative stuff about them that I just decided not to even bother with it. Damn bro you got one? you are so lucky!
  2. 2 points
    Goood photo! Iv have been in the napkin situation plenty of times I know the feels! Haha The Qt is one of my fav small hookahs Sent from my iPhone using Hookah.org mobile app
  3. 2 points
    Is that a napkin I see as a bowl Grommet [emoji23] Sent from my iPhone using Hookah.org mobile app
  4. 2 points
    I don't actively use them, but I have used them in the past. I even made my own for a while. I do have to say they are very cheap and the longevity is astounding. Although in my experiences they changed the flavor of the smoke. Not as badly as a quicklite but it was still there. I'd gladly recommend them however. Just be careful of them popping or splitting Sent from my Pixel using Hookah.org mobile app
  5. 2 points
    I'm definitely going to have to try that this summer. I'm already imagining what frozen peaches with SS Citrus Peach would be like...
  6. 2 points
    Just my invention to amplify my hookah experience ... Lol I just freeze some fruit slices respective to my shisha flavour ... Like in here, i froze watermelon pieces beforehand and used them with ice in the base ... Serves dual purpose ... Cools the water in the base and slighly enhances the flavour ... [emoji106][emoji106][emoji16] Sent from DrSatwinder[emoji769]'s Redmi Note 4
  7. 2 points
    Smoking some SS Passionfruit Mojito while I do some homework - I only have 50g, so I ordered 250g... it's quite good. Delicious - I really dig AF Watermelon, especially with mint. What are these icicles you speak of??
  8. 2 points
    Really man ... thats a beautiful hookah and m really starting to like that stone bowl ... [emoji1360][emoji1360] Sent from my iPhone using Hookah.org mobile app
  9. 2 points
    Yes, actually because of @chernobylI was using Starlights for the best part of a year because they carry them in stock at my local smoke shops. Not bad, but I've moved on to other coals simply because I think I have a coal fetish. I have to try everything out there just to say I had them. I'm a big fan of Pharaoh's coals because of their consistency and heat. I"ve also tried the Hookah Boyz Coals which are pretty good as well. I like those because they don't give me a headache at all. Lately I've been ordering my coals from amazon on prime for only $10 per 120ct box. They are called coco hookah and are supplied by a local NJ company which is nice; have to support my local market. LOL They are cheap and work well. I wish they were hotter because in my ignis I have to use 4 of them to get the desired output. I haven't used my lotus since I got my ignis a few months back so I'm not sure how they will work with it... Maybe I should test that tonight. Anyway, I've also tried Ecocha which are very decent. I've also tried haze coals which are my favorite as far as heat. Two cubes in the Ignis and is perfect, however they give me a horrendous headache, so I haven't used them again. As for quicklights, I've actually come across two brands that are really good as far as taste, smell and longevity. The Pharaohs quicklights and a brand named Carbon; they both have a hole in the middle of the disk and have a weight consistency similar to natural coals. I keep those around for when I run out of natural coals which happens more than I would like. I think that's all about my experience with coals. Hope that helped.
  10. 2 points
    OH NO!!! that always sucks when some of your favorite hoses break or get stolen. I'm sure you'll come up with something great soon. Just make sure you share your creations with us. We love to salivate over beautiful hookah accessories.
  11. 1 point
    Goood photo! Iv have been in the napkin situation plenty of times I know the feels! Haha The Qt is one of my fav small hookahs Sent from my iPhone using Hookah.org mobile app DAMN Well my fav too man ... May be its just me but i feel & taste more flavour in smaller hookahs like QTs ... IMFAO Sent from my iPhone using Hookah.org mobile app
  12. 1 point
    Is that a napkin I see as a bowl Grommet [emoji23] Sent from my iPhone using Hookah.org mobile app Yeah ... lol ... my grommet was all sticky sticky ... so had to use the napkin to prevent it from sticking to the hookah bowl end ... its a generic QT so thats plastic ... so gotta take care of that ... [emoji12][emoji12] Sent from my iPhone using Hookah.org mobile app This ones from my evening session ... Had to celebrate the weekend ... [emoji12][emoji12] lol Sent from my iPhone using Hookah.org mobile app
  13. 1 point
    Haha thank you! You definitely wouldn't be unhappy! Sent from my iPhone using Hookah.org mobile app
  14. 1 point
    LoL ... not like stolen, just forgot them at friend's house after sleepover and that was the end of them ... [emoji12][emoji12] Sent from my iPhone using Hookah.org mobile app
  15. 1 point
    Yeah kinda same for me ... i usually split the nat cube into half and use three halves in lotus ... sometimes that works perfect and sometimes its too much heat ... moreso now as its summers here, and mercury is going crazy touching 40 deg celsius ... [emoji91][emoji91][emoji91] Sent from my iPhone using Hookah.org mobile app Wonderfully expressed experience man ... Useful ... [emoji1360] Sent from my iPhone using Hookah.org mobile app
  16. 1 point
    Watermelon [emoji525] AF with Ice & Watermelon icicles in the base ... [emoji12][emoji1360]🥃[emoji100] Sent from my iPhone using Hookah.org mobile app
  17. 1 point
    Another thought guys ... How many natural coal cubes do you prefer starting with in kaloud ...?? Share your thoughts, then i'll tell my experience, coz i seem to be experimening with kaloud and have quite nice findings ... Sent from DrSatwinder[emoji769]'s Redmi Note 4 Another thought guys ... How many natural coal cubes do you prefer starting with in kaloud ...?? Share your thoughts, then i'll tell my experience, coz i seem to be experimening with kaloud and have quite nice findings ... Sent from DrSatwinder[emoji769]'s Redmi Note 4
  18. 1 point
    Yeah ... Orange with mint AF in my littlr generic portable hookah ... Definitely one of my fav flavour now ... Sent from DrSatwinder[emoji769]'s Redmi Note 4 Bowl looks awesome man ... Kudos to the great find ... [emoji106][emoji106] Sent from DrSatwinder[emoji769]'s Redmi Note 4
  19. 1 point
    Smoking this lovely set up now! First time for this brand and stone bowl! Sent from my iPhone using Hookah.org mobile app
  20. 1 point
    Watch out! DudeWhere'sMyHookah might rip you a new one for saying something even slightly positive about alchemist! Lol. On a more serious note, I think I'll be smoking some sinful mint + pearfect tonight. Stuck at work for one more hour...freedom so close I can taste it.
  21. 1 point
    So here's the new hookah I forgot to show, 5star sent me the hose after I let them know I didn't get it but it was a bit of a let down, its unwashable but idk something was wrong with it, my only guess is that it had been sitting a long time and accumulated dust inside because the flavor is just so muted in it and I'd get specks in my mouth of like grime. So I'm just using my nuhose, I've cheated as well and been smoking cane mint from it even though its supposed to be for nakhla double apple only but screw it lol Also on the note of pipe tobacco, I hear captain black was no bueno. There's a lot I wanna try and that stuff isn't on my list xD
  22. 1 point
    Been one of those weeks where you get too busy to come online. I've been smoking mint and blueberry all week though.
  23. 1 point
    I have so many great hoses but I always choose any of the silicone ones I own. It's just better for me all around. Sent from my iPhone using Hookah.org mobile app
  24. 1 point
    I love them. They are objectively better than traditional hoses. No worry of it rusting, flavors barely ghost, damn near impossible to break or be damaged, easier to maintain, kinks won't ruin the hose, etc. One could argue that the ghosting can be a good thing if you want to smoke just one flavor from it like with unglazed bowls. Although in general it's not something everyone wants.
  25. 1 point
    Thanks Mate ... my most recent is a custom assembled hookah ... with KM base & Arabian Nights Stem ... nd ofcourse the kaloud lotus ever since i started using it ... [emoji100][emoji1360][emoji1360] Sent from my  DrSatwinder[emoji769]'s iPhone [emoji336]using Hookah.org [emoji100] mobile app Nd ofcourse my personal daily go to hookahs ... QTs ... Sent from my  DrSatwinder[emoji769]'s iPhone [emoji336]using Hookah.org [emoji100] mobile app
×