Jump to content
Sign in to follow this  
kawetoiawe

Air Jordan MARS 270 Kengät olemaan vakaa

Recommended Posts

Yhdessä yhden bitin kanssa luo aivan kuten yhden, joka korostettiin Strike-ympärillä pari. 0, kumppanillani ja minulla on taipumus haluta vetää omia nauhojani niin rajoitetusti kuin voit tehdä tiettyjä kumppanini ja minulla on mukava puku, jota pidän. Valitettavasti se ei ollut ollut ihanteellinen ratkaisu kanssasi, koska neulotut eivät Jordan 1 HIGH -kengät toimivat kunnolla myös yhdessä laajojen pitsirasioiden kanssa. Useat vaihtavat toisinaan ja voin myös huomauttaa, että on olemassa juuri se, joka sopii parhaiten minulle henkilökohtaisesti ilman jalkaa. väsymys tai kenties tunnottomuus.

Keskijalan lukitus tulee olemaan vakaa, yhdistettynä korotukseen (erittäin ääni takaosan sisäpuolella), mutta minulla on niin, että minulla on jonkin verran paljon pohjan sisällä. Erityinen boot on kuin se todella kehittyy jokaisesta hieman monipuolisemmasta aikaisemmasta verrattuna aikaisempaan tuotteeseen (joka on melko todella rajoitettu joillekin ihmisille), joka yleensä toimitti itselleni jonkin alueen oman jalkani keskuudessa. samoin kuin aine. Kun otetaan huomioon, että tällaisessa kengässä (tällaisessa värimaailmassa) on ihmisen tekemä pohjakenno, yhteisössäsi oli selvästi useita kuplia, joista emme todellakaan pitäneet. Käytän todella seuraavaa paria käyttämällä Jordan Spizike GS -kengän pellavan pohjaa, ja ne tuntevat olevan paljon paremmat, koska aine taipuu ja liikkuu paljon paremmin yhdessä oman jalkani kanssa. Kumppanini ja minä voisimme kuitenkin nauttia yhdestä asiasta paljon enemmän joukossa erityisesti lakko sekä lakko ja pari. 0, mutta myös niille, jotka haluavat saada pienen määrän aluetta, sinun on suosittava tällaista mallia viimeisen ajan.

AND1 Luo Air Jordan MARS 270 Kengät pari. 0 Ohje

Erityinen ohje on terve ja sisältää tarkalleen mitä melkein kaikki muut baseball-saappaat tarjoavat.

Korkea kantapää on varmasti sisäpuolella, vaikka keskijalka toimittaa TPU-varren vääntöapua varten. Erityinen välipohja ei voittanut yksittäistä jalkaa jalkapalloon, mutta korkokengät voivat kuitenkin olla ominaisia. Pidän Jordan 1 MID -kengistä, joita todella haluan, että tukijalkaasi oli selvästi enemmän, silti perusta voi olla hiukan suurempi verrattuna korkeampaan, jotta apuvälineet tasapainottavat vähemmän tukijalkaa.

Yhteensä, tietty AND1 lakko pari. 0 voi melkein kaiken, mitä ensimmäinen tekisi, mutta komponentit ovat varmasti paljon Jordan 5 Retro -kengät rentouttavammat. Voisin leikata kokonaissovituksen / muodon aikaisemman tuotteen kanssa paljon enemmän, mutta joka voitiin määrittää iltapäivällä. Kun omat varpaani ovat varmasti pienet suurennetut, ensimmäinen tuote on ollut kosketus liian tukahduttava, vaikka pari. 0-malli ei missään nimessä antanut itselleni sellaista, joka tukahduttavan kokemuksen. Grip on mikä tahansa hirviö, vaikka turvaverkko voi olla loistava ja tasapainoinen matka, jota ei välttämättä voida olettaa tulevan aiemmin tarjotusta AND1: stä.